12:48 Happy times!

Satt och klottrade på min essä/uppsats. Kommit två sidor, den ska vara tre-fyra. Och den ska in imorn och det kändes lite omöjligt, eftersom jag verkligen gillar det jag skrivit hitills och inte vill skriva massa skit bara för att få den längre. Nåväl. I alla fall insåg jag att jag använt enkel radavstånd och det ska vara 1,5. Ändrade och tadaa! - den blev 3 sidor exakt! Underbart. Och jag har inte skrivit nån bra avslutning än, så det är det sista jag ska göra, sen är jag nöjd :)

Och den andra uppgiften som ska in till responsgruppen är skriven och skickad. Så jag är på ganska gott humör nu. Det ska firas med en promenad! Sen ska det slås in present till Anna som fyllt år - födelsedagsfest i helgen! Kul, kul, kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0