13:28 Orkan


Galet laddad på Halloweenfesten med Pingvinen (Johan).

Skulle trilla upp vid åtta-tiden imorse hade jag planerat, för att sätta igång med pluggandet i tid. Men så låg Patrik kvar så söt i sängen och jag började snooza och snoozandet tog aldrig slut, så jag somnade om.. Och så ska man ju bara inte göra.. Jag vaknade slutligen halv 11 och gjorde ett ryck upp ur sängen. Handlade frallor och lite mat inför veckan på ICA. På vägen dit och hem höll jag på att blåsa bort för det råder orkan i Örebro, men inslag av extrem kyla. Sen storfrulle till något fashionprogram och nu har jag skrivit och skickat iväg en uppgift och håller på med examensarbetet för denna lilla kurs som ska in på onsdag. Och jag är nöjd hitills. Lite nervös för det är svårt att pricka in genren så där bra som man ska kunna, men det ska gå. Jag är på G. Det är en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Michaz

Hej hej :) fin blogg, ser ut som din halloween var bra :)

2009-11-03 @ 12:06:46
URL: http://michab.webblogg.se/
Postat av: Lina

naauw och du var den sötaste mimmi pigg jag sett!!! <3

2009-11-03 @ 17:27:37
URL: http://ilinasskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0