16:07 It's a new girl in town

Dagar som denna får man tänkar på dagar som lördag och måndag.

I lördags var vi hos Anna och John, för att fira Annas födelsedag. Blev utsedd till grym hårstylist efter att ha fixat Idas lockar. Tyvärr höll det inte hela kvällen, trots extrema sprayduschar. Var i alla fall riktigt kul. Jag och Emma körde low-heels, eller snarare no-heels, den kvällen, för att byta upp oss till high-heels vid nästa utgång. Det blev Ritz till slut och jag gillar't helt enkelt. Försvann hemåt med P efter ett tag, med ett litet stopp vid hålet i väggen, där vi köpte mat. Jag köpte pommes och ketchup. Sen åt jag under tystnad medan vi gick hela vägen hem. Jag har en liten besatthet av pommes dränkta i ketchup..

I måndags var det jobbintervju i Uppsala, tro det eller ej. Man vet aldrig vart man hamnar. Hann med en fika med moster och man uppe i Uppsala. Väldigt trevligt, tack och bock för den mysiga fikan! Och så blev det köp av té, för det bästa jag vet i Uppsala är tébutiken under café Storken. Helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0