21:28 Study

lyssnar på den nya husguden melissa horn. hennes stämma lyser upp höstmörkret, fan vad bra hon sjunger. försöker få hennes röst att stänga ute patriks tvspelsljud (pang pang pang). ska försöka studera lite nu är planen. nästa måndag beger jag mig uppåt landet för jag ska på jobbintervju, ja för det ska jag minsann. uppåt är trivsamt, även om jag skulle uppskatta neråt. eller kanske precis på stället där jag är just nu? men jag är glad, det är jag faktiskt. kanske får jag med sambon upp på måndag, kanske måste han skriva cuppsats. jag måste hitta mitt lyckoarmband tills dess. jag har det finaste armbandet i världen och på något sätt har jag lyckats bli av med det. under mina dåliga dagar i köpenhamn, jo det var ju en del, så var jag tvungen att ha armbandet. konstigt på något sätt, men jag intalade mig själv att det gav mig styrka. och nu är det borta. typiskt också.

jag har lyckats starta en diskussion på facebook om vaccinet.
jag tycker det är egoistiskt att välja att inte ta det. om man har möjligheten, varför väljer man då att säga nejtack? mycket märkligt, mycket mycket märkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0