10:32 Kärlek

Igår var vi hemma hos Johan och Maria och käkade världens godaste middag. Blev otroligt kär i deras vardagsrum, med fondvägg som var perfekt. Åh, jag ville bara flytta in direkt. Hela lägenheten var smashing. Och deras katter är så söta så man blir gråtfärdig. Snoddas och Sazou :)

Ikväll försvinner vi till Karlskoga och spenderar tid med Tim och Lisa. Ska käka massa mat, dricka massa vin och titta på en himla massa fotboll - danmark/sverige-matchen såklart. Hade jag bott kvar i Köpenhamn hade jag antagligen sett matchen där, eftersom vi bodde ett stenkast från Parken där den spelas. Oh well. Karlskoga är inte helt fel det heller :)


Putte i Parken
Lisa, Tim, Patrik och jag


Kommentarer
Postat av: Leia

Hallå!

Hur är det idag?

2009-10-13 @ 13:02:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0