18:54 Goodbye Lovely Shoes

Skulle lämna in mina älskade stövlar till skomakaren idag för att klacka om dem. Och sen tyckte jag klacken hade lossnat lite konstigt, så jag tyckte han kunde spika fast den när han ändå var på gång. Men det tyckte inte skomakaren. Han förklarade för mig att klacken var avbruten. Kaputt. Jag kan alltså inte använda mina stövlar mer. Jag är i upplösningstillstånd.

Jag tröstade mig med skinnjackan på Zara. Kostade bara 500:- så det var lugna pjucks faktiskt. Ibland måste man tröstshoppa. Det blir mer sånt nästa helg - Göteborg, here I come!


Kommentarer
Postat av: Anna

visa en bild :)

2009-10-28 @ 18:18:11
URL: http://rockanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0