14:47 Halloween

Min lilla HALLOWEENOUTFIT är planerad, köpt och klirrad nu. Nu håller vi bara tummarna för att den sitter som den ska när den trillar in genom dörrinkastet. Vad det är för något? I'll never kiss and tell. Ni får se när den dagen kommer.

Igårkväll råkade jag och Patrik styra PAINTBALL nästa helg. Jag vet att jag kommer tycka att det gör ont. Förklarade igår att om jag skulle lägga mig ner på marken och skrika så tycker jag inte att det är roligt längre och då får ingen skjuta på mig. Det var tydligen helt kört, folk skulle skjuta på mig ändå sa de. Right or wrong, jag har varnat Patrik att jag ev drar mig ur i sista sekund.

Ikväll blir det MYSKVÄLL hemma hos familjen järlesäter-karlsson. Vi har köpt hem kanongod mat och ska bara slappa framför TV:n med tända ljus och allt. Sånt gillas. Btw, vi mös lite med Mallans&Daniels katter igår och blev än mer bestämda på att vi ska ha katt. Jag har varit lite osäker eftersom jag inte vill att det ska lukta äckligt, men det luktade ingenting i Mallans lilla korridorsrum. Fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Det gör inte så ont :) Dessutom, när du blir träffad är du ändå död, folk slutar skjuta på dig och du får gå av banan. Du får dessutom vara i mitt lag som kommer vinna varje gång!!189

2009-09-29 @ 13:39:39
URL: http://haggberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0