15:06 MacGyver

Jag går numer under namnet MacGyver. Har länge velat ha tidningar i badrummet, men något tidningsställ/tidningskorg är det inte tal om då vi har världens minsta toalett. Dock har vi en liten, liten minikrok där det har hängt en sån där Dassbok. Så idag när jag inte hade så himla mycket att göra så gjorde jag hål i ett nummer av Glamour och ett nummer av Offside och så drog jag snöre igenom och hängde upp dem på samma krok som Dassboken. Fantastiskt. Vi har nu tidningar i badrummet, tack vare mig - MacGyver.

I övrigt laddar vi ikväll med lite vin. Det gjorde jag igår med. Jag gillar lådvin. Citerar bästa Sandy: men åh Sofie, haka på vardagsalkoholismen I love it!. Imorn kör vi stenhårt på party. Jag är laddad till tänderna. Laddar låtlistan med låtar som Beyonces Irreplaceable (till vänster, till vänster!), Governor Andys alla fantastiska låtar och massa Byz. Vi ses imorn, gott folk!



Det fina resultatet.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Bah, jag är mycket mer MacGyver än du för jag har lagat spysoffan med superlim, småspik och papperstussar :P

2009-09-01 @ 22:08:34
URL: http://haggberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0