20:38 Flyttförvirrad

Jag kommer inte låta Patrik fixa vår flytt själv. Jag gav han och min pappa ansvaret att packa ner alla flyttkartonger och möbler i bilen medan jag var på jobbet nu när jag skulle flytta till Köpenhamn. Jag räknade såklart med att allt var med, eftersom det som stod i mitt rum skulle med. Jag antog att de skulle ta en snabb rajd i rummet för att se så de inte missade något.. Jag hade tydligen fel. Idag ringde min kära mor och frågade vart min vita byrå var, om vi tog med den till Örebro. Men nej, det gjorde vi såklart inte. Den står såklart kvar i Köpenhamn. Hur lyckas man glömma en byrå?! Jag hade förstått en penna i något pennställ nånstans eller kanske en tallrik i köket - men en byrå?!

Men jag är ändå tacksam - tack tack tack för att ni packade allt och körde flyttlasset. Ni är bäst, pappa och patrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0