20:56 Work Out

Varit och tränat med Ida. Så nu ska jag bli träningsfreak. Två gånger i veckan är det vi satsar på. Ni som känner mig vet att jag har en tendens att "bli lite förkyld" så fort det vankas träning. Jag ska göra allt jag kan för att undvika det denna gången. Träning är bra, I need it. Imorn börjar jag skolan igen, så då blir jag lite seriös. Hela veckan är råplanerad för mig och Karlsson, men det är bra, vi gillar sånt.

För övrigt har min käre sambo kommit på ett problem om vi skulle gifta oss och ta mitt efternamn. Han kom på det i bilen på väg från Skåne. "Men då kan ju inte jag kallas PK längre.. Då blir det ju PJ och det är ju för fan tjockisen i Janne Långben". Bild på tjockisen finner ni här.


Idag vill jag vara hemma i Skåne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0