21:30 Pappersarbete

Jag har ägnat kvällen åt att sortera papper. Viktiga papper. Allt från elräkningar, hyror, boxerräkningar och annat viktigt och lite mindre viktigt. Det tog timmar och det låg papper på bordet, stolarna, skänken, spisen och lite överallt! Jag är ganska slut. Men fint blev det. Och insorterat i tre olika mappar - Sofies papper 06-09, Patriks papper 06/07-09 och Gemensamma papper ?-2010. Gemensamma mappen är redan ganska full, så vi har satt ett slutdatum på den redan nu, så vi vet när det skall köpas ny. Som sagt.. jag är slut.

From this..




.. to that..



--

Innan pappersarbetet tränade jag med Ida. Medel Bräda väntade denna gången. Riktigt kul faktiskt, men svårt att hitta alla stegen. Jag blir lite lätt förvirrad av sådant. Ännu värre är det när det är i "Spegelsalen", för jag har något konstigt tvångsbeteende av att titta mig i spegeln hela tiden, vilket gör att jag tappar stegen direkt. Jag kan inte fokusera helt enkelt. Nåväl. Det var lite jobbigare än söndagens Yoga, som bara resulterade i att jag hade värk i hela kroppen.

Ska leta upp lite repotage till skolan nu. Full rulle idag. Har även hunnit med skatteverket för att återigen försöka bli svensk. Mitt prio ett resten av veckan är att hinna inom banken för att klirra ett nytt sparkonto.

Nån utgång imorn? Nej, jag tror jag får skippa det. Jag håller mig till lördag - då blir det fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0