23:10 Fodda.nu

Jag är inne på fodda.nu lite titt som tätt för att se om nån "kändis" från Skåne blivit förälder. Möttes av följande text idag:


" OBS! Besöksförbud införs på BB-avdelningen, Förlossningsavdelningen och Neonatalavdelningen from 11/8 för att minska ev spridning av nya influensan. Förbudet gäller ej förälder eller partner till nyfödda barnet. "

Observera sista meningen. "Partner till nyfödda barnet". Om barnet i värsta fall skulle ha en partner när han/hon föds så är det något som är mycket märkligt. Jag skrattar fortfarande.

--

Jag har i nuläget kontaktat samtliga mediakontakter som jag har tillgängliga för att försöka få fatt i frilansjobb. Det rycker i fingrarna. Jag är grymt sugen på att skriva och sen se sitt verk i tidningen. Känslan när man har tidningen i handen och bläddrar fram till sidorna man själv skrivit är fantastisk.


1:a jobbet någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0