One in, one out

Igår tyckte jag att jag behövde unna mig något efter en tuff vecka på jobbet så jag slank inom MQ och haffade en jeansskjorta. Har kikat på massor utav sådana tidigare, men inte funnit någon som suttit sådär perfekt eller haft den självklara denimfärgen. Den som jag hittade nu har jag kikat lite på tidigare och verkligen velat ha. Och det fanns bara en kvar nu och självfallet i min storlek. Som hittad! Från Levis kommer den och den slank snabbt ner i påsen.

 


När jag vårstädade idag och började lägga undan alla vinterskor insåg jag att mina svarta stövlar som jag köpte 2008 har sett sina bästa dagar. Det var med stor sorg som jag pillade lite på hålet i dem och insåg att de inte kommer klara en vinter till. Patrik fick gå ut och slänga dem. Jag vägrade nästan ge dem till honom. Jag gillar inte att skiljas från saker jag tycker om. Jag är bra på att slänga saker jag slutat använda, eller inte använder så ofta, men saker jag tycker om och "använt sönder" har jag extremt svårt att säga adjö till.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

skit snygg jeansskjorta

2010-04-20 @ 16:10:36
URL: http://rebeckamg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0