Festival

Minns ni filmen? Gud vad jag älskade filmen Festival med Ebba Hultqvist en gång i tiden. Ah well. I fyra dagar har jag festivalat nu, tröttheten sköljer över mig. De 500 bilderna beskriver dagarna ganska väl, men på något sätt kan de ändå inte beskriva det blöta, regnet som så tydligt visade att det var lerig festival på gång. De kan inte riktigt visa upp hur galen Grega var på sin spelning, så galen att vi lämnade spelningen innan den var slut. Ingen bild kan heller riktigt beskriva hur hes jag skrek mig på Kapten Röds spelning, hur mycket jag mös med min kärlek under Melissa Horns spelning eller hur lerig jag dansade mig under Teddybears. Men de gör ett försök, di där bilderna, det gör de faktiskt. Så titta och njut.


Outfitbild är ett måste, såväl hemma som på festival!


Finaste.


Första kvällen! Skriker av lycka när Governor Andy entrar Kapten Röds spelning!


Kramas med Kapten Röd - kramades även med Governor Andy, bild finns om så önskas.


Älskling.


Regnkappor på! Jimmy, Thörn, Mange och Patrik.


Full fokus under Iphone-tp i Ps föräldrars lägenhet. Här startade vi de flesta kvällar.


Regn och blåst var nu vår vardag.


Niklas, Pernilla, Patrik och jag lyssnade på Grega i Dalen i solskenet. Underbart.


Jag fick pommes! Godare än godast! Syns lyckan?


Jag vet inte riktigt, men nånstans, nångång var vi faktiskt trevliga mot varandra och kramades lite. Jag och den där Thörn.


Kärlek.
Du gör mig till den lyckligaste i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0