Regn

Jag trotsade regnet imorse, trots att det stod som spön i backen. Regnjackan skyddade hur bra som helst, men jag insåg ganska snart att jag behöver införskaffa ett par regnbyxor. Fick vrida ur mina leggings när jag bytte om i omklädningsrummet. När det gäller promenaderna är jag back in buisness igen och går till och från jobbet varje dag. Känns skönt med 80 minuters promenad varenda dag. Välbehövligt efter semestern, in deed. Jag har en semestervecka kvar, den startar nu på fredag. C'est great. Två arbetsdagar kvar.

Försöker få till en dejt med Kristin också. Hon flyttade till Uppsala något halvår innan mig. Innan dess bodde hon i korridoren under mig i Örebro. Nu har vi bott i samma stad i ett halvår och planerat att ses minst lika länge, men det blir bara inte av. Späckade scheman avbyter varandra. Kanske imorn funkar? We'll see.


Korridorsfest i Örebro!
Simon, Ida, Simons kompis, jag, Josefin, Stina, Kristin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0