Times like this

Jag är glad att jag hittat en kille, som precis som jag, älskar att ha hundra saker på gång och helgerna fullbokade. Men jag älskar också att han, precis som jag, uppskattar de helger då man har noll planerat. Denna helgen är sådan. Vi har noll planerat. Det känns som om helgen är jättelång och det känns bra. Jag har jobbat i princip hela dagen, med paus för lite korsordslösande. Och så har jag hunnit göra kokostoppar! Gud vad lätt och snabbt det gick att göra sådana!

Vi har bestämt oss för att se Sagan om ringen-triologin i helgen. Vi började igår. Jag däckade vid tio. Patrik väckte mig vid 11 och så gick vi och la oss i sängen istället. Galet vad trötta vi är efter denna veckan. Jag har haft full upp på jobbet, så det är inte så konstigt egentligen. Ikväll har vi tänkt se klart "Sagan om de två tornen" i alla fall. Wish us luck!


Kokostopparna in action, plus vår otroligt fina ugn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0