Christmasdress

Klänningen som ska användas vid julfirande i de värmländska skogarna.

I år ska vi fira jul hemma i Skåne, men redan tidigt i mellandagarna landar vi i Värmland för att fira jul även där. Därför begav jag mig på juloutfitsjakt igår. Letade överallt, men innerst inne vet jag att det alltid är på MQ jag hittar vad jag behöver. Hittade en hög med kläder och började testa. Först ut var en kofta, som jag i princip bestämde mig för, men sedan testade jag en klänning som jag testat ett par dagar tidigare. Och det ÄR roligare med en klänning istället för en kofta, för koftor har jag ett ton på lager. Så nu är samtliga juldagsoutfits bestämda, plus nyår! Lovely. Jag som alltid har klädpanik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0