Gone

Ida tyckte inte jag spottade ur mig tillräckligt många inlägg nuförtin, so here we go.

Anledningen till att jag är lite "borta" är för att jag jobbar heltid på Akademiska. Trivs som fisken i vattnet, fortfarande. Sedan jobbar jag för tidningen uppe på det. Och så ska jag hinna äta. Och baka bröd.



Och så är jag rätt inne i OS också, så där försvinner ganska mycket tid. Imorn blir det sena bussen och tidiga klockan, för då är det hockeykvarten. Spännande!

Helgen innehöll många tårar. Dock endast glädjetårar. Först för att en mamma, inte min egen, sa att jag var så himla fin med hennes son. Därefter blev det tårfyllt när Hellner och Olsson tog guld och brons. Och sen när reprisen gick när grabbarna tog guld och brons. Och speciellt när Södergren gick i mål som tia och jublade. Vackert.

Igår fick vi vår efterlängtade soffa. Underbart. Jag somnade runt åtta. Blev väckt elva av P som tyckte att jag skulle använda sängen till sånt istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0