I'm back

Har varit utan internet sen flytten i fredags, men nu är vi tillbaks på banan! Lägenheten är toppen och flytten gick bra (minus lite sjukdomshistorier, det går inte alltid som man tänkt sig). Helgen har bestått av IKEA, uppackning av lådor och upp- och ihopskruvande av diverse prylar. Vi hann även med att gå lite vilse i stan, innan vi hittade huvudgatorna och kunde käka lunch på en mycket mysig restaurang. I måndags startade jobbet med buller(skador) och brak. Trivs hur bra som helst! Inga fel, som min kära sambo skulle ha sagt.

Att ha en stor lägenhet är något helt nytt och jag fnittrar förtjust så fort P inte hör mig när jag pratar från andra sidan lyan. God, I love this place. För övrigt har vi diskmaskin också.Vardagslyx? Yes.

Återkommer med lite roligare inlägg framöver, och lite bilder från lägenheten när vi fått ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0