Kalla(s) vinter

Förfryser här i storstan för tillfället. Det var 8- när jag promenerade till bussen imorse. Har småtröttnat lite på kylan nu och längtar efter vår och sommar och framförallt värme.

Kall vinter i all ära, men i år är det verkligen Charlotte Kallas vinter. Hon kammade precis hem sitt första OS-guld, medan jag och P ivrigt hejjade på från "soffan" (we wish, vi sitter fortfarande i fåtöljer och väntar..).

I övrigt bakar jag matbröd just nu. Väldigt ovanligt, med tanke på att mina bakverk brukar vara åt det sockerkraftiga hållet. Min sambo står för tillfället för maten, vilket dagen till ära blev fetaost- och baconpaj.


Kommentarer
Postat av: jenny

ser mumma ut

2010-02-21 @ 10:33:08
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0