Namnvitsar

P skäms. Själv skrattar jag så magen gör ont och tårarna rinner. Roliga namn avlöser varandra i detta OS. Lite exempel? Självfallet ska jag bjuda er på det.

P. Piller Cottrer. Lika roligt varje gång de snackar om Herr. P. Piller. Särskilt om de nämner tuffingen Fak i samma mening. Och sen har vi vår egen B. Lind som kör synbart ganska bra. Skidåkarna är bäst i år, åtminstone när det gäller namn.

En del tittar på OS för det sportsliga hejjandet, en del för det vackra utseendet på killarna, somliga för Ferrys kommentarer, jag för namnvitsarna.


Kommentarer
Postat av: idisss

vad hände med alla uppdateringar du skulle görs varje dag. Tycker jag sett den där pajformen lite väl länge ;) Hoppas allt är bra med dig, Miss u here in öret.

2010-02-22 @ 17:40:36
Postat av: Sofie

Jag skaffade ett liv. Haha. Nerå, men lite tufft när man börjar jobba att hinna med. Ikväll ska jag försöka slänga upp en bild på nya soffan, den kom idag :D

2010-02-23 @ 18:27:50
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0