Saturdaynightlive

Lyckodag. Vi har fixat inomhusantenn så nu har vi canal+ återigen. Fantastiskt. Blombud med trisslotter från världens finaste föräldrar, det tackar vi och bockar för. Och så kom Ps barndomsvän hit och tog med honom ut på galej. Jag lät pojkarna roa sig själva och stannar hemma framför melodifestivalen och skidskyttet tillsammans med massa godis och en och annan semla. Sånt gillas.

Imorn ska vi storhandla. Och jag ska försöka smyga ner nyaste numret av Mama i kundvagnen. Inte för att jag är gravid, nej nej långt ifrån, men för att det är bloggspecial och en av mina favoritbloggerskor är med i ett femsidigt reportage. Spännande!

I övrigt håller jag tummarna för Andreas Johnson ikväll, mest för att hans låt handlar om att förlora ett barn. Jag hoppas den är bra och rörande. Jag tror han kommer att göra ett helt fantastiskt jobb ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0