00.39 Hastiga stålar

På kroppen satt linne från JC, lackleggings från JC och pjucks från Scorette. Kändes som en fantastisk today när man ska på bio. Dubbla leggings dock, det var kyligt ute. Plus en kofta och jacka.

P och jag var på bio ikväll och såg Snabba Cash. Mina förväntningar på filmen innan vi gick in i salongen var high up in the sky. Jag tror inte någon skrivit en dålig rad om filmen. Alla har sagt att den varit fantastisk. Och den var bra och otroligt berörande, ingen tvekan om det. Espinosa, som även gjort Babylonsjukan, har ett fantastiskt sätt att göra filmer på. Jag älskar hans stil, som faktiskt inte är som alla andra. Han vågar göra sin egen grej och gör det. Se den, det är värt det. Jag tror dock det är en film som man antingen älskar eller hatar. Det finns nog inget mellanting.

För övrigt är klockan över tolv, det är den 18 januari och jag och P firar 1 år och 7 månader! Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0