11.39 Stepfather

Det blir lång sovmorgon varenda dag nu verkar det som. Har precis hunnit äta frukost. Borde egentligen börja vänja mig eftersom jag snart börjar jobba och då blir det allt annat än sovmorgon för min del. Igår såg vi både Beck - Moneyman och Stepfather.

Stepfather
är en relativt ny film, från 2009. Det är en nyinspelning från 1987. Både jag och P tyckte den var väldigt bra, trots att min tid bakom kudden under filmen uppgick till x antal minuter. Hela tiden finns spänningen med i bilden och jag slappnade inte av en sekund. Kanske var det därför jag somnade direkt efter sluttexterna. Helt klart värd att se. Ja.. och sen är ju Penn med också (dessutom i väldigt opåklädd form), och det gör ju inte det hela sämre.


bild kommer härifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0