21.10 The best of you

Så fort jag fick veta att Uppsala skulle bli vår nya hemstad började jag lista bra saker med att bo där. Vill ni höra? Ni har inget val. Vi börjar lite smått och fyller på nya ting varje dag.

Dagens "The best of you"
Några utav mina favoritaffärer finns där, många som inte finns i Örebro eller Kristianstad. Exempel: Monki! Weekday! SOLO! Stockhome! Bönor&Blad! Tur att jag har ett jobb så jag kan spendera pengar där. Kikade precis på Monkis vårkollektion dessutom. Och det ser fint ut. Mycket fint. Rosettdiadem - hello there! Ny vårjacka - behövs inte, men why not när den är så hot!

Gud vad jag älskar att blanda engelska och svenska. Lite smånördigt sådär, men jag gillar't.
Och just det, min mor kom på mig att prata örebrodialekt idag. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0