23.13 Elisabeth Who?

ptscreen från Ebbas blogg

Jag har tröttnat lite på Elisabeth Höglund. Hon påstår först och främst att Förkväll är bättre med det nya gänget än det gamla, vilket för min del är helt omöjligt nu när Gynning inte är en del av gänget. Dessutom avbryter hon sina intervjuoffer genom hummande. Hummandet är en grym återkopplingsteknik, men Höglund går över gränsen. Hon tar verkligen återkopplingen till en helt ny nivå. And I don't like it. Hädanefter ska jag försöka undvika Höglund så gott det går.

Förövrigt har jag sålt ett par skor och åtta böcker idag. Ey, brorsan, who's the salesman now?

Kommentarer
Postat av: sandy

Hon sminkar sig som en dragqueen :)

2010-01-19 @ 02:40:27
Postat av: Sofie

Agree! Har gått lite till överdrift tycker jag. Btw, ge mig din fucking blogg, Sandy! ;)

2010-01-19 @ 10:09:48
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0