23.23 Tjejerna

Mallan, Lollo Kling, Anna, Sandra och Jullan + Ida som inte lyckades trycka sig in på bilden.

Ibland behöver jag bara slänga en blick på mina tjejer för att inse hur glad jag är som har dem i min närhet. De är underbara. Tack för att ni firade min födelsedag med mig! Fick fina födelsedagspresenter också, tack tack tack tjejer!


Födelsedagsfika är det allra bästa!


Mallan, Ida, Lollo Kling och Anna!


Sandra och Jullan!


Inne i seriösa diskussioner.
Klockan är en julklapp från P, armbandet en födelsedagspresent från Sandra, Anna och Ida och halsbandet från Marc Jacobs. Jeans från Cheap Monday och body från Monki. Sådär, det var dagens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0