Glamourama!

bild från dagens nyheter

Ja! Hibbs, Forni och Tungården har gjort TV för tv3play! Man får följa deras liv i kvartslånga avsnitt. Detta kan bli riktigt, riktigt bra, men som vi också sett när Blondinbella gjorde TV sist så kan det bli riktigt, riktigt dåligt. Jag kommer i alla fall sitta bänkad när det drar igång den 8 februari. Jag läser samtliga tjejers bloggar och ser verkligen fram emot att följa med dem i deras liv som moderedaktör, nattklubbschef och chefredaktör.

Jag hoppas tjejerna tar fram sina äkta jag i TV-produktionen. Jag tröttnade ganska fort på fröken Löwengrips snack om att hon "inte kunde diska för hon ville inte förstöra sina naglar". Galet. Jag önskar detta blir något liknande The Hills eller The City, för i så fall kan det bli riktigt poppis. Det enda som är synd är att det bara är 15 minuter, hade hellre sett en halvtimme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0