Kärlek



Igårkväll när vi tittade på 2012 i sängen tänkte jag återuppliva gamla minnen från vår första tid tillsammans. Vid ett tillfälle då hade vi nämligen vattenkrig i sängen. Så när P hade druckit klart igår och hivade över vattenflaskan till mig så vände jag på den och öste vatten på honom. Lyckan var kort, för P är aningen starkade än mig.. Så helt plötsligt var det min sida av sängen som var dyngsur och mitt hår som droppade vatten. To bad for me, som fick sova på handdukar inatt..

Nu blir det pasta och tomat/vitlöksås. Nää vi snålar inte alls nu när vi köpt ny soffa och har planer på att våldgästa IKEA och handla upp halva varuhuset. Inte alls.

Kommentarer
Postat av: Bosse

åh, ni är så kära.

2010-01-23 @ 01:05:55
URL: http://somerealshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0