Morgonhumör

P och jag är inte direkt kända för våra goda morgonhumör. Som imorse: P hittar inte sina mjukisbrallor. Vi har tre resväskor/ikeakassar fullproppade med kläder, men vi har sparat en del som vi ska ha de närmsta dagarna innan flytten. Det uppstår ett mindre kaos när mjukisbrallorna inte hittas, eftersom jag tydligen lovat att inte packa ner dem. Mjukisbrallor är ett heligt plagg i vårt hem. Jag pekade på olika ställen där de här mjukisbrallorna skulle kunna vara, men får bara surt mummel till svar om att "jag faktiskt har letat där redan". Utan mjukisbrallor placerar sig sen P framför tv-spelet för att lugna ner sig. Då går jag till första stället jag sa till P att leta på, stället där alla hans kläder som han ska använda fram till flytten ligger. Nämen! Titta! Ett par mjukisbrallor mitt i denna hög! Tänka sig vad man kan hitta om man bara lyfter på en tisha.. Tur att vi är så kära att vi ser förbi varandras morgonhumör och kan skratta åt det fem minuter efter (inte direkt, för då blir det risk för rockstjärnebråk...).


Uppdateringen kommer vara lite dålig idag på grund av att packning kommer ta stor del av vår tid. Har i alla fall hunnit skicka iväg viktiga mejl och beställa bredband. Nu ska vi ta tag i bombnedslaget.

Kommentarer
Postat av: Emhi

sv; haha jovisst! :P Fyra år och någon månad om man ska vara exakt! Haha, ja gud ja! Jag var riktigt nervös. Det var ju dig jag va med precis innan haha - det var längesen! Grattis till jubbet btw! Och hoppas flytten går bra! KRAM

2010-01-27 @ 19:54:33
URL: http://lchfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0