Utflyttningsfest

Det var fantastiskt kul igår. Vi blev väldigt många också, men trots att det var tight var det ändå mysigt. Vi fick vin, en korg med massa fina saker (vin, vodka, choklad, ost, kex och en himla massa frukt) och så fick jag en försenad födelsedagspresent med smink från Clinique. Efter att ha provat läppglanset/ceratet är jag helt fast, Anna kommer göra mig beroende.

Försvann vidare till stan runt midnatt och försökte hitta ett ställe med liten kö. Blev av med folk på vägen, vilket var synd, men lyckades tillslut komma in på Frimis. Dansade och drack drinkar och sen begav sig de stadgade paren (Alex&Niklas, Anna&John, jag&Patrik) till Elvis för att käka pizza.

Tack allihop för en fantastisk kväll, ni gjorde vår sista lördag i Örebro till den bästa! Vi kommer tillbaka och hälsar på snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0