Vinterpromenad

You put a smile on my face

Anna sms:ade och frågade om vi skulle ta en promenad. Jag kände ett extremt osug för att ta på mig vinterkläder och klättra över snövallarna och ta en prommis, men jag ville träffa Anna och jag kände att en promenad var just vad jag behövde för att piggna till efter en dag med packning. Sagt och gjort, jag pallrade mig iväg. Och härligt var det! Psykologsnack blandat med frisk luft är perfekt en tisdagkväll! Det är himla tråkigt att flytta ifrån Anna och John nu när vi bor så pass nära dem. Om jag hade fått bestämma hade jag tryckt ner dem i en flyttkartong och plockat upp dem i lägenheten bredvid vår i Uppsala, men man kan väl inte alltid få som man vill, I guess..


Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok

Hej igen

Japp jag har gjort headern själv.

Behöver du hjälp med någon så återkom bara.

Mvh Camilla, En mammas dagbok

2010-01-19 @ 21:43:42
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0