Tisdagsmiddag

Dinerade med några av jobbtjejerna på Texas Longhorn för att testa de omtalade köttbitarna med namn som Ladies och Big Ass. Jag valde storleken Ladies, eftersom Big Ass inte av någon anledning lyckas passa in på mig. Inga fel på den kvinnliga biffen, pommesen och majskolven. Kom däremot hem med en huvudvärk som hette duga, men efter panodilknaprande och lite sömn är jag på banan igen. Borde dock hoppa i säng any minute, men ska först titta klart på Uruguay-Holland, där det för tillfället står 1-1. Jag hoppades på en megaledning åt Holland i starten så jag skulle slippa titta klart och kunna gå och sova, men nej nej nej.. sån tur hade jag inte.


Kommentarer
Postat av: Åsa

3-1. Vad tror du? Säkert att hoppa i säng nu? Jag tvekar fortfarande - man har ju sett en del konstiga matcher och vändningar i det här VM-slutspelet...

2010-07-06 @ 22:06:56
URL: http://www.simonesays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0