Inspo

Kikar igenom massa bloggar och sparar bilder på fina outfits i en inspirationsmapp på datorn. Tycker det är kul att bläddra när inspirationen för en outfit är lika med noll. Då är det bra med inspirationsmapp.

Igår svepte vi iväg till Pernilla och Niklas vid 5-tiden. Förtärde lite pizza och senare även alkohol med en massa fina och finurliga människor. Kastade ett, eller två, ögon på melodifestivalen och då jag hejade på åtta av tio utbrast jag i högljudda "yes!" varje gång någon av mina favoriter fick poäng. Det blev lite för ofta, men jag hade åtminstone hejdundrande trevligt. Vi försvann sen ut till stadens diskotek, Pluto, och eftersom jag är van vid att somna runt tio vad jag tröttare än nånsin vid tolv. Därför förtärde jag ytterligare mat, i form av en varm macka, och iskallt vatten för att piggna till. Blev trots allt ganska tidig hemgång och sängen (bäddsoffan) har aldrig varit bättre än just precis då. Mitt huvud känns som om det ska spricka, och jag vill påpeka att det inte beror på gårdagens förtäring av alkohol utan snarare någon mildare form av migrän. Har plockat i mig värktabletter och vill bara få bort min migrän snarast. Nu blir det något brunchliknande här hemma till Wipeout och sedan Ballar av stål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0