It's gone

Mitt i all flytt försvann en del av mina smycken. Bland annat följande favoritting:


Mitt MJ-klockhalsband som jag köpte för min första frilanslön. Ett halsband som har betytt otroligt mycket för mig och som jag använt i vått och torrt. Det har försvunnit ganska nyligen så har jag tur ligger det någonstans i vårt lite småröriga hem.



Mitt fantastiska armband som var Ps första julklapp till mig. Det är ett berlockarmband med ett litet vitt hjärta. Försvann innan vi flyttade, så det är mycket tveksamt om det kommer  hitta tillbaks till mig. Saknar det. Det var mitt lyckoarmband och jag pillade på det hela tiden när jag mådde dåligt i Köpenhamn.


Ett av två örhängen som jag fick av min fina systerdotter i julklapp. Fantastiskt fina från SNÖ. Funderar på om jag kan ha tappat det eller något under en utekväll. Saknar även det oändligt.

Om ni hittar något av följande smycken, om jag t ex glömt det hos just dig, så ring asap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0