Mitt bästishjärta

Best friend ever, L, var här i helgen och firade valborg med mig, P och lite andra fina vänner. Strök runt på lite uteställen och hade det trevligt. Avslutade helgen med en fika på Café Storken, där vi inte fikat på tio år. Då var vi runt 13 och hade nyss sprungit Maja Gräddnos-loppet som gick av stapeln här i Uppsala. Vi hade lånat min mosters väns lägenhet och tyckte att vi var sjukt stora. Härliga tider.

Nu skulle jag helst av allt vilja hejja på best boyfriend ever när han spelar match, men istället ska jag skriva klart en artikel. Tur att jag hann ge en lycka-till-puss innan han försvann ut genom dörren, nu vinner de helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0