Lycka

Igår levde vi lyxliv i Stockholm. Åt vinlunch med Jullan, shoppade massor och blev inkvarterade i ett av elva designrum på vårt favorithotell. På kvällen begav vi oss mot Medborgarplatsen för att fira att Anna flyttat till Stockholm. När vi väntade på Jullan utanför tunnelbanan, så ställde vi oss precis utanför Lilla hotellbaren. Vem står då plötsligt en meter ifrån mig? JAY! Yeay! Idol-Jay! Jag stirrade tills P sa åt mig att jag inte fick titta mer för det började bli pinsamt. Och när han sagt det kom Olle! Idol-Olle! Så då stirrade jag ännu mer, jag kunde inte låta bli. Jag ville skrika "Jag lipade till din låt igår!" men hejdade mig i sista sekund, det skulle få mig att verka något desperat.. kanske?  Och när de sedan gick in på baren följde jag dem med blicken och de gick till ett stort bord - och vilka satt där? Weise, Linnéa och alla de andra deltagarna. Jag var i kändisspanarhimlen! Jullan kom efter ett tag, men förstod inte riktigt min entusiasm då hon inte tittat på Idol.

Kvällen artade sig bra. Vi hängde först hemma hos Anna, som har fått en topplägenhet väldigt centralt. Hur bra som helst! Senare drog vi vidare till Imperiet och drack drinkar. En del av festen fortsatte till Debaser, men vi var inget sugna på att dansa, bara drinkar. Hemskt nog längtade vi mer hem till sängen och morgonens hotellfrukost, så jag och P lämnade utestället kring två-tiden.

Idag märker jag att det var länge sen jag hade en utekväll. Huvudet har dunkat sen jag vaknade och jag mår inget bra alls. Hur hände detta?

Kommentarer
Postat av: malin

Tack detsamma! Visst är magen den allra allra finaste i världen?

2010-10-03 @ 20:03:36
URL: http://oneyearinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0