Masquerade

Efter tre års obligatoriska Halloweenfester i Tybblelokalen gjorde vi ett undantag detta året. Tänker tillbaks på tidigare år..


2007 var jag en humla, men minns Ernryds humoristiska kommentar "Är du bi?". 


2008 hade jag en extrem ångest innan och hittade absolut ingen bra maskeraddräkt alls, därför blev det en improviserad elak fé, med hårband, svart klänning och ett spö som försvann i dimman. Erik och Pelle hade som alltid lyckats med sina maskeradkostymer och var söta cheerleaders.


2009 körde jag på stort och köpte en halloweendräkt på nätet - det blev Mimmi Pigg!

Samtliga av våra årliga halloweenfester har varit alldeles fenomenala, roliga och jag har skrattat varje år så jag fått ont i magen och haft träningsvärk dagen därpå. Jag har tusentals bilder från dessa fester och det känns tomt att det inte blev något i år. Å andra sidan är det bara Mallan som bor kvar i korridoren av orginalgänget, så det är inte så konstigt att det inte blivit något just där i år, men vi får se till att ordna något nästa år, i en annan lokal. For sure. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0