Gult

Jag lyckades ju snirkla in ett par färger i ett tidigare "hemma-hos"-blogginlägg, men gult glömde jag. Det hade P lagt märke till, så han fixade så jag kunde ge ett helt inlägg till just färgen gul. Han fick nämligen gult kort idag, något som inte är helt ovanligt för den där Karlsson. Och jag satt, som den fotbollsfru jag är, på läktaren och frös och hejjade på fotbollslaget, som dessvärre gick mot förlust, när P spelade sin sista match för den här säsongen. Inte bara gult kort och en förlust fick han med hem, utan även en krossad tå och en förstörd rygg. Stackarn.

Malin anammade en lite smartare fotbollsfrusyssla och gick och shoppade istället. Varför kom inte jag på den idéen? Varför var jag tvungen att sitta på läktaren och frysa i 11plus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0