Höst


Lite bättre bild på nya frippan än den suddiga?
I like it, I like it loads. Men jag kan sakna att inte kunna slänga upp det i en tofs på huvudet a la städknut.

Att löv trillar på mig när jag går till jobbet har jag börjat vänja mig vid, men idag öste även regnet ner. Min nya regnjacka skyddar bättre än bra, men jag har insett att ett par regnbyxor kanske också vore på sin plats. Ahwell. Idag la jag in ansökan om semester i jul. Så fort det är godkänt ska flygbiljetter bokas till Skåne. Vågar inte riktigt lita på SJ längre, så tar flyg i den mån det går.

Imorn är vi inbjudna till M&M på tacokväll! Superb! Lite längre fram i höst, när höst börjar övergå i vinter, ska vi på kryssning inklusive julbord med mina jobbtjejer plus män. I samma veva ska jag och Ps syster på Ladies Night, kommer vi att älska det eller bara skämmas? We'll see! Mycket planer, lite fritid. Men jag gillar't! Nästa fredag är det planeringsdag med jobbet på ett slott utanför Uppsala. Det kommer vara tävlingar, där jag, som är väldigt tävlingsinriktad och en ganska dålig förlorare, kommer gå all in. Utan tvekan.


Kommentarer
Postat av: Louise

Fan, snyggt Soffan. Riktigt snyggt!

2010-09-17 @ 11:33:25
URL: http://somerealshit.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad fin du är!! Riktigt snyggt!

2010-09-17 @ 17:09:07
URL: http://ilinasskor.blogg.se/
Postat av: Mallan

Gu så snyggt! Längtar tills jag får se det i verkligheten :)

2010-09-18 @ 22:00:46
URL: http://haggberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

jätte snygg pinglan! Ska också klippa mig så när den förbannade luggen växt ut! Puss idisss

2010-09-18 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0