Sjuk

Patrik råkade ut för magsjuka av nån form förra veckan. Han blev frisk och jag jublade över att jag klarat mig ifrån det. Men det är dags att ta till ordspråket "ropa inte hej förrän du kommit över bäcken". I lördagskväll var det min tur. Varit hemma från jobbet igår och idag, och börjar äntligen känna mig fräsch så imorn blir det jobba igen. 

I lördags på dagen försvann jag in mot Stockholm för att luncha med min Anna. Det blev Jensens och vi pimplade lite vin. Så himla härligt att bara snacka massa strunt och njuta av livet. Sprang sen och letade efter Marc Jacobs nya butik, som vi inte kunde hitta. Hittade dock en tavla jag letat efter på Mathilde och en grå kofta från Zara.

På kvällen gick jag och P på dejt med varandra på Villa Romana. Trerättersmiddag och massa, massa kärlek. Tänk att man kan vara så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0