Boxer

Ringde precis och skulle säga upp vårt Boxerpaket. När de frågade efter anledningen svarade jag som det var: "Min sambo finner ingen mening med att ha Boxer nu när ni slutat visa Champions League". Inte riktigt vad de väntat sig tror jag. Fick svar på tal "Då ska du hälsa din sambo att han ska byta lag till ett i La Liga istället!". Härligt med trevliga kundtjänstarbetare! Dock så kunde hon inte hjälpa mig särskilt mycket, tydligen måste man ringa mindre än 30 dagar innan bindningstiden går ut. Och jag som satt i telefonkö i en evighet för detta. Uselt, Boxer!

Hann med ett styrkepass på Friskis i måndags. När man inte tränat på evigheter är det inte ultimat att börja med ett pass som heter "Styrka medel" och som innehåller tusen armhävningar. Men det gjorde jag. Och smärta är vad jag har efter det. Och begynnelsen till muskler, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0