Bad Day

Tänk er en trumpen dålig-dag-Sofie.



Get the picture?

Tänk er att följande händer denna dålig-dag-Sofie:

1. Ska städa badrummet och ska ta bort toalettlocket helt. P klarade det förra gången, så jag trodde att det var för att han var stark och att locket satt fast hårt. Därför ställde jag mig och tog i allt vad jag kunde. Den satt inte fast så hårt. Den var ganska lätt. Och flög rakt upp i min underläpp. Hej fläskläpp.

2. Fläskläppen börjar darra. Bestämmer mig för att jobba en stund istället. Går till datorn. Skärmen lyser inte. Konstigt. Inser snart att en sladd åkt ut under tiden jag dammsugat och nu vet jag inte var den ska sitta. Får inte igång datorn, har en trasig underläpp. Stacka's.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0