Städmani

I måndags började jag jobba igen. Klart jag hade kunnat tänka mig ett par veckors (månaders! års!) semester till, men det var helt okej att komma tillbaks. Att jobba med Anne och Per däremot.. Det gör mig paranoid. Berättade för dem hur jag hade dammsugat soffan häromdagen och att jag borde gjort det tidigare.

"Då ska jag inte berätta om sängen.." sa A och syftade på hur äckliga sängar kan vara.

Vilket såklart ledde till att jag idag har vädrat samtliga sängkläder, försökt komma åt att dammsuga i sängen, dammsugat under sängen och ristat alla sängkläder samt kuddar hundra gånger. Jag vill inte sova i vår säng längre! Dags att köpa ny?

Så nu vet ni varför jag inte bloggat på längre. På dagarna jobbar jag, på kvällarna städar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0