Helgbestyr

Igår skulle Anna kommit hit, men stackarn blev sjuk samma dag. Riktigt tråkigt tyckte jag och P, som verkligen sett fram mot en fantastisk helg.

Anna och jag lärde känna varandra genom hennes dåvarande sambo J och min P, strax efter min flytt hem från Köpenhamn. Vi klickade direkt. Jag kände ganska fort att jag gillade denna fantastiska, sprudlande tjej. Och vi hade SÅ mycket gemensamt och hundra saker att prata om. Eftersom vi bodde ett stenkast från varandra i Örebro sågs vi relativt ofta. Det blev flera promenader och en hel del vinkvällar innan jag och P flyttade från stan. Sen dess har vi bara setts sporadiskt. Avståndet och diverse händelser har gjort att vi inte kunnat ses, och typiskt nog blev det heller ingenting i helgen på grund av sjukdom. Nu får vi planera in en ny träff riktigt snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0