Lycka

Jag är så lycklig att just han är min och att jag är nykär dag efter dag. Att han ställer upp och lyssnar, ger råd i de mest omöjliga situationer. Och att han säger "Kör! Jag vet att det är det du vill!", när jag vacklar osäkert på en tunn lina och inte riktigt vet vart jag står. För han vet, för han känner mig utan och innan nu, och jag känner honom lika väl. Älskling.

Jag är så glad att jag har världens bästa familj att kunna bolla med om allt och inget och att de förstår och tror på mig. Att de stöttar när jag kanske inte alltid väljer de smartaste valen, men allt som oftast de rätta. Att det är de som gjort mig till den jag är idag och att det är de som är mina stöttepelare när jag har ostadiga ben ibland.

Jag är så glad att jag har så fina vänner som skickar lyckönskningar och som är så nyfikna att de håller på att spricka. Så fina vänner, sådana som inte växer på träd. Underbara, fina. Och en av dem blev mamma igår. Så nu kan jag titulera mig tant Sofie! Grattis, finaste vännen, och välkommen till världen, underbara lilla bebis! Längtar tills vi ses!

Det är allt bra att känna sån stark lycka ibland. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med den vackra mannen i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0