Billig märkesshopping

Klart man får dille på billig märkeshopping när man varit på Barkaby Quality Outlet och snurrat runt! Jag brukar göra det lätt för mig och shoppa billig märkesshopping från soffan. Det gör jag på Campadre, som är ett helt fantastiskt ställe med kampanjer med upp till 70% under ordinarie pris! bra. Bli medlem via min länk och kika in utbudet!

Men en anledning att åka till Barkaby är att man kan se Paul Haukka där! Oh yes! Nu har jag alltså sett både honom och Jakob Öqvist, vilket betyder att jag sett två tredjedelar av Vakna!-gänget. Häftigt. Haukka har dock lämnat Vakna ganska nyligen, vilket syndes på hans dystra gång inne på Stadium..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0