Elin Kling + HM = Sant?

bild från Elle.
"På röda mattan valde jag denna vita look som känns väldigt jag. Älskar att byxorna är så himla långa och att dom får bli lite skitiga. just att dom är helvita gör att jag gillar grejen med att få smutsa ner dom lite." - Elin Kling

Att Elin Kling har gjort en kollektion för HM kan tyckas spännande. Jag gillar hennes personliga stil, då och då åtminstone. Men denna kollektion funkar inte riktigt för mig. Jag gillar den inte och kommer inte köa för den. Hon sportade delar av sin kollektion på Elle-galan i fredags. När jag ser det tänker jag bara på de långa utsvängda byxorna jag hade som 13-åring, köpta på butiken Taxi i Köpenhamn. Jag var oändligt stolt över dem, men det var lite jobbigt när de släpade i marken och blev sådär äckligt skitiga, ibland svarta av lera. Jag har lämnat den tiden bakom mig, medan Kling gladeligen ser tillbaka på den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0