Entertain me

Igår var vi hemma hos Å&D och käkade tapas och ostfondue och spelade spel. En perfekt trettondagsafton! Jag testade på att äta lite nya saker, så som ostfondue, oliver och sockerärtor. Det gick över förväntan! Mycket, mycket gott!

Jag bröt ännu ett mönster. Efter fyra års klippning hos Henrik, min älsklingsfrisör, så ska jag nu byta. Det var en smärre omöjlighet att få till en tid hos Henrik en lördag inom de närmsta månaderna så därför googlade jag fram en frisör i Uppsala istället. I slutet av januari ska jag få ordning på mitt barr. It's gonna be great! Men det känns konstigt och nervöst att byta.

Nog pratat om mönster, och åter till gårdagens kväll. Vi spelade M.I.G, som är en mindre version av TP, enkelt förklarat. Jag vann sista gången! Jag som älskar att vinna. Det roliga med att spela frågespel är att varje gång det kommer en fråga på ämnet "Underhållning" räknar alla med att jag kan den. Det är samma sak när vi spelar med Ps familj. Och jag, som för övrigt inte är sådär haj på frågespel, är faktiskt fenomenal på just underhållningstemat. I love it.


Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-01-07 @ 15:13:59
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0