Totally Lovable

Som sagt: I've got a birthday coming up! Och den närmar sig med stormsteg. Om ni minns förra året skrev jag i början av januari..

"Yeay! Det är födelsedagsveckan! Jag fyller år i veckan! Så hela veckan kan räknas till min. Gärna hela månaden om man vill, men jag vill ju inte begära för mycket..".

Ingen skillnad detta året! Om jag ber P göra något och han inte vill hintar jag lite lätt med "Det är faktiskt min födelsedag!". Att han försöker förklara att man bara fyller år EN dag, så kontrar jag med att det faktiskt är min födelsedagsmånad och det betyder att jag fyller år hela månaden. End of story.

22 is the age to be!

Jotack, jag fullkomligt älskar att fylla år!


Nämen! Så var man 23 helt plötsligt!

Going for 24!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0